lørdag 22. august 2009

Prøver en gang til...

Man kan ikke trykke enter etter å ha skrevet tittelen nei... Da publiserer man innlegget... Vel, da lærte jeg noe nytt i dag også.
Jeg våknet tidlig i dag, faktisk før 7! Og da sto jeg like godt opp. Kan jo sove på ettermiddagen hvis jeg vil. Det var kjempefint vær, blå himmel og sol. Så da hadde jeg planer om å sette over en vask, og så henge den ut på verandaen. Vel, det var godt jeg ikke kom så langt, for nå pøsregner det! Det som er forskjell med været her borte, er ikke bare at det regner en god del mer, men det skifter jo så fort! Det kan være kjempeflott uten en sky i sikte, og så 5 minutter etterpå så åpner himmelen seg. Og omvendt.
Jeg var en tur i Åsane i går. Fant noen nye klær gitt..! Det er mye lekkert på Zizzi altså. Så nå er jeg kledd for høsten.
Jeg skal jobbe tre dager til uka, og så tar jeg ferie. Greit å være hjemme når kjøkkenet kommer på plass.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du er ikke hjemme tydeligvis for her er været flott :)
Deilig vær med sol og greier.
Kamilla og jeg sykla til frisøren rett her borte i dag og så har vi vært på en liten bytur etterpå. (på sykkel)
Jeg prøver så godt jeg kan med å være litt sprek. (3 ganger i uka er målet med enten sykling eller jogging - og nei det har ikke rabla for meg...) Det begynner å vise resultater...det er bra og motiverende.
Jeg håper jeg kan se på det nye kjøkkenet når det er ferdig? *smil* Jeg er nysgjerrig ja.
Ønsker deg en fin helg Kari...Du har kanskje lagt deg nå siden du sto opp så tidlig i morges?
Klem, Mariann